Søk i bloggen

Offesiell åpning og basar!


Ja, da er den nye bloggen offesielt åpnet og snorene er klippet :)
I annledning åpningen tenkte jeg å ha en liten gvie away som det så populært kalles i bloggverdnen. Men jeg kaller det istedet basar, oppvokst på bedehuset som jeg er syns jeg det er mye koseligere!

Basaren fungerer på dette viset:
1. Legger du igjen en kommentar får du 1 åre(eller lodd hvis du vil).
2. Skriver du en kommentar og følger bloggen får du 2 årer (følger du allerede bloggen gjelder det også).
3. Skriver du kommentar, følger bloggen og linker til denne bloggen på din egen blogg får du 3 årer.
Jo flere årer jo større sjense for å vinne :)

Premien består av noen av mine favoritt stoffer, ulike bånd i hvitt og lilla, ulike blonder bla. en 60-talls blonde, og en liten stoffpose med perler.
Bli med på basar. Alle kan være med, også de som ikke har blogg.



1 kommentar:

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)