Søk i bloggen

Julemesse og pepperkakeopera



Denne og neste helg er det julemesse på folkemuseet.
Hvor SOS barnebyer har ulike aktiviteter for små og store,
bla bamsesykehus, lykkehjul, pepperkakeby og utlodding av pepperkakehus.
Et av husene til utlodding er dette operahuset
som tre venninner fra klassen og jeg har kreert.


Det var ikke bare bare, men resultatet ble bra.
Vi har tilogmed brukt en type perlemorpulver i melisen,
så det skal se ut som marmor. Det er viktig med detajler :)

Så kom deg opp og ut å ta turen til folkemuseet
og kjøp lodd til inntekt til Afrikas horn.

Jeg gleder meg veldig til å dra ut dit,
siden jeg ennå ikke har vært på folkemuseet!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)