Søk i bloggen

Spre det kreative budskap?

Jeg er veldig takknemlig for alle positive tilbakemeldinger
jeg har fått av dere som leser og følger med på kalenderen min!!
Det varmer langt inni sjela :)
Og nå tenkte jeg at kanskje du vil dele den med dine lesere?

SÅ:
Hvis du skriver et innlegg om Kreativ advent kalenderen på din blogg,
og linker til innlegget i kommentarfeltet under.
Så trekker jeg ut en av dere som får en førjulsgave,
hva det er er en overraskelse!

Altså en liten give away.
Bruk gjerne bildet under.

Frist 15. desember, så jeg rekker å sende det før jul.

AVSLUTTET


Håper du vil hjelpe meg å spre det kreative budskapet ;)


2 kommentarer:

  1. Klart jeg vil tipse mine lesere! Ble så glad da jeg kom over denne fine bloggen

    Klem
    Lotte

    SvarSlett
  2. Deler på Facebook med mer enn 500 venner siden du skal trekke i dag!

    Ha en nydelig uek videre!

    Klem

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)