Søk i bloggen

Nå setter fuglen seg snart..

"Nå setter den fuglen seg snart" sa Mannen
"Den fuglen kommer aldri til å sette seg" sa jeg..



Jeg syntes vi trengte å pynte opp litt mer på soverommet, nå har vi bodd her i et halvt år og jeg har fortsatt ikke fått noe opp på veggene på soverommet. Så fant jeg denne wallstickersen på søstrene grene og fikk pyntet opp en vegg.



Men jeg har fortsatt en stor tom hvit vegg igjen å gjøre noe med. Noen forslag? Jeg kan jo ikke male eller tapetsere siden vi leier, men noe annet kanskje? :)

Håper dere har hatt en fin rom jul og nytt års feiring? Vi har kost oss hos svigers og på hytta og jeg er nå tilbake på skolen.

Bildene er tatt med hipstamatic på iphonen, ikke de beste men stemningsfulle :)

Gleder meg til et nytt kreativ år med dere og forhåpentligvis nye lesere.
Ha en god helg!

1 kommentar:

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)