Søk i bloggen

Helgeros



Jeg holder liv i rosene fra forrige helg så godt jeg kan.
Kutter ned og kutter ned. :)
Så her er fler rosebilder for å ønske deg en god helg.



Sushi tallerkenen i fiiin turkisfarge med søte blomster på fra Tiger eller TGR
Fantes også i kopper og tekanne en gang *ønske seg* 
men tror ikke de har det lenger.



 Synes de holder seg ganske godt :)



Turkis/mintgrønn og litt rosa begynner å gå igjen i interiøret her. :)



Vasen som du kanskje ikke ser så godt her, er fra Kajsa Cramer.
Hun lager nydelige vaser og lysestaker i hvit porselen. Har skrivd litt om henne før.
I pakkekalenderen jeg og mannen hadde sammen fikk jeg denne 24. des.
Veldig fin til både telys og blomster.

Skal ta noen litt bedre bilder av den seinere så du får se den bedre.



Ønsker deg en fin fin helg!
Og velkommen innom Husfliden i morra :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)