Søk i bloggen

Roser roser roser...



I dag var siste dagen min i praksis.
Det har vært så lærerikt og spennende, 
at det var litt vemodig å si hadet i dag.
Så snart er jeg ferdig utdannet faglærer!




Så kom jeg hjem til roser fra min mann <3
og deilig laksemiddag!




De var LITT friskere i fargen enn de forrige rosene mine.
Som jeg nå har holdt liv i i nesten to uker.




De holdt seg godt, men ble blekere og blekere.
Roser og glass er ganske fint sammen.




Det har blitt mange rose bilder i det siste,
men de er jo så vakre at det er greit :)




Helgen skal fylles med både den ene og andre jobben.
Husfliden i morgen og Storsalen på søndag.
Så blir det avslapping og kos ellers.

Hva skal din helg fylles med?
Håper den blir fin :)

Titt gjerne innom min mammas blogg med nytt design.



*Christina*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)