Søk i bloggen

Casaviva


Jeg tror det betyr noe sånt som å leve hjemme
i hvertfall slik jeg fortsto det på google translate.
Dette er navnet på et interiørmagasin jeg fant på flyplassen i Roma.

Her er bilder av ting i bladet jeg likte spesielt godt.
Kanskje er det noe du liker også? 
Noe er litt annerledes og noe litt likt som i vår interiør verden.


Rosekopper og retro rosa kjøleskap



Fine stoler i en italiensk bakgate kanskje?



Stilig med kontrasten mellom det slitte grå og de knallefargene



Overdådig seng, men jeg må innrømme at jeg liker den! Harmonisk asymetri



Heklebrikke duk, sett noe lignende på Pinterest <3



Har en forkjærlighet for keramikk, synes disse var vakre sammen


Hva likte du?
Har du noe utenlands interiør inspirasjon akkurat nå?
Del gjerne i kommentarfeltet.

Ha en fin tirsdag!

Christina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)