Søk i bloggen

Sene vårtegn



Oppgaven som tidligere var nevnt er nå levert
og jeg er klar for å starte med bachelor oppgaven min.
Veldig spennende og litt skummelt.
Snart er jeg nyutdanna lærer! 
Kommer sikkert til å "plage" dere litt 
med BA oppgaven framover :)

Jeg veit at det er veldig lenge siden 
de første hestehovene var av bildet i lokalaviser rundt om i landet.
(Regner med at det ikke bare er vår lokalavis som gjør det?)
Så jeg hanger altså litt etter.
Men her er de, og dette var min lille "påskeoppsats"









Nå er den byttet ut med påskeliljer fra mamma.
Glad jeg har både mor og svigermor som 
forsørger oss med blomster sånn innimellom.
Tusen takk for det!



God påske til deg!
Nyt den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)