Søk i bloggen

grafikk


Før vi startet med Bachelor oppgaven jobbet jeg med grafikk og etseteknikker.
da brukte vi ulike måter for å etse ned i en kobberplate for så å trykke
på papir. Høres det enkelt ut så er det det stikk motsatte :)
Lange og krevende prosesser. Men her har du altså mine tre sluttprodukter,
en serie med ulike varianter av trekanter i motiv, bord og mønsterflate.
Jeg har brukt tre ulike etseteknikker som gir tre ulike uttrykk.


"Strek"



Tekstur


Valør






















Om du synes disse er interessante og kunne tenke deg et eller flere 
hengende på din vegg så vil de snart dukke opp i eplabutikken min.
Du kan også ta kontakt med meg direkte. 
Trykkene er ramet inn i syrefri papp.


Ønsker deg en flott helg!
(Stem på Inge Andreas på the Voice! Han skal vi dra å se nå :)


Minner om Giveawayen, bli med og spre budskapet.
Klem Christina :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)