Søk i bloggen

Sommeren fra Iphonen


Helt ærlig, sommeren har vært skuffende!
Mest pågrunn av været riktig nok.
Jeg har hatt en del fri egentlig, men har ikke vært på skikkelig feire
Så det har vært noe kjedelig når det er for kaldt å sitte i parken.
Noen fine uker har jeg allikevel hatt.
En i Grimstad en på Bjørkelangen og resten i Oslo.
Her har du noen glimt og kort fortalt høydepunkt og opplevelser i sommer:


 Bestått Bachelorgrad! 


Gledelig gjennsyn med ettårs bryllupskake :p


Vaffler fra the vaffelmaster!! 


Ylvis på nærthold på Sommer åpent,


Tablecurling med mannen


Misslykket nålbinndings forsøk


Grill som ikke tar fyr


Mann på piano skilt


Den høyeste og beste isen fra youngstorget


Vi har fått microbølgeovn og spist mer popkorn enn på flere år <3 nbsp="nbsp" p="p">


Stille dager på jobb = pussing av bunadssølv og litt strikking bak kassa på husfliden :)


Ellers kan jeg nevne:
Silketrykkverksted på Bjørkelangen med mamma, brunsneiler (både ute og inne og på vinduet!!), løver, tigre og brann i tårnet til Tobias i Kristiansand, ENDELIG laget takkekort, strikket en lue, pjonet to par votter og kommet et godt stykke lenger på genseren til mannen. 

Så altialt har det jo vært en ganske så innholdsrik sommer :)

Nå har jeg to uker igjen på jobb på husfliden før skolestart! 
Skolestart ja, nå skal jeg studere tegnspråk i hvertfall i ett år, så må vi se hvor det bærer.
Jeg er i hvertfall veldig klar for å komme igang.


Har du noen stikkord fra din sommer så del de gjerne! :)


*Christina*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)