Søk i bloggen

Russesokker

Endelig er jeg ferdig med russesokkene! Startet med de i slutten av sommerferien, så har de ligget urørt en periode, men nå er de ferdige! Fine og myke sokker, ganske fornøyd :) oppskriften får du kjøpt hos Den Norske Husfliden. Jeg har strikket begge sokkene samtidig med det som kalles magicloop! Litt vanskelig i starten, men ok når en kommer i gang. Den største fordelen er at du slipper "sokkedilemma". Nemlig det at når du endelig er ferdig med en sokk så har du fortsatt en igjen!! Hadde jeg ikke strikket begge samtidig kunne det fort blitt med den ene :p Det skal jeg innrømme, jeg blir fort lei av det jeg strikker på. Noe av grunnen til at det alltid er flere prosjekter på gang :)

Og jeg er faktisk ferdig med en julegave!! I gang med en til og strikker farmen genseren til mannen min. Har du sett den? Hva synes du om genseren? Jeg synes den kanskje er litt enkel, men allikevel fin. Og ikke så vanskelig å strikke! Spesielt fint at det er rundfelling; ingen montering!!! :)

Følg meg(christinaehauge) på instagram for å se utviklingen og andre rariteter :)


1 kommentar:

  1. Russesokker! Hihi :)
    Liker farmengenseren veldig godt jeg!
    Vil du bli med og prøve lykken har jeg mange fine give aways
    på gang nå :)
    God helg ♥
    Klem Anette

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)