Søk i bloggen

Svibel + mose


= sant

Liker kombinasjonen så godt.
Og mose sammen med hvitt og sølv.
Her har jeg brukt et hvitt fløyelsbånd som jeg har festet med en gammel brosje som jeg tror er etter oldemor. Den har mistet et par perler, men synes den er like sjarmerende.
Oppi glasspotta har jeg dandert restene av mosen, strødd på med noen perler og litt stæsj og et telys. Skal prøve å ta noen flere bilder når det er lyst, de fleste kjenner vel til det problemet på denne tiden av året. Photoshop kan være til god hjelp da! Var i allefall det med disse bildene. ;)

Hvordan lage svibel med mose kan du se her.

I morgen har jeg siste eksamen før jul!
Ønsk meg lykke til ;)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)