Søk i bloggen

Blomster inspirasjon

Pga vanskeligheter med bryllupsbloggen 
legger jeg ut litt personlig inspirasjon her i stedet.
Har funnet meg noen brudebuketter jeg liker veldig godt!

De duse lilla bukettene







Klikk på bildet over eller under 
for å komme til bloggen til gledelig blomst



De rene hvite bukettene




De spesielle brune bukettene




Dette kommer til å bli vanskelig! Så mye fine blomster. 
Dere skjønner kanskje at jeg liker de lilla veldig godt.
Samtidig som det er veldig fint med bare hvitt og grønt og. 
De bune er også veldig fine og litt annerledes enn de hvite som er veldig tradisjonelle. 
Det er jo litt gøy med noe annerledes.
Ja, det blir vanskelig.
Det må nok mikses og matches litt.
Hva liker du best? Hvem ville du hatt?

Kanskje jeg rett og slett tar denne interessante varianten:


Inspirasjons bilder er bla hentet fra:
Denne siden,
denne
og denne.
og diverse googlesøk.

1 kommentar:

  1. Ta den med knapper (bare i en farge!) Det var jo tidenes beste :D

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)