Søk i bloggen

Kreativ advent 20. des

I dag er det premiere her på bloggen,
jeg har min første gjesteblogger.
Og håper ikke at det blir den siste :)
Og hvem bedre å starte med enn mamma?
Hun har også en egen blogg som heter
TANTE TRÅD
Som hun blir kalt av søskenbarna mine,
siden hun er så flink til å sy.

Hun er også veldig kreativ og lager mye fint.
Slike ting går vel i arv :)
Her kan du se hvor fint og lett hun har pyntet døren til jul.




Det er hyggelig å pynte litt ekstra på utgangsdøra til jul.

Dette har jeg brukt:
Furukvister med kongler, div bånd, ståltråd, hjerter eller annen pynt.

Slik gjør du:
La 2-3 furukvister på hverandre og bandt dem sammen med ståltråden.
Det er lurt å ha litt ekstra lang ståltråd,
slik at du kan lage en løkke til å henge opp med samtidig.
Jeg har brukt et lite stoffhjerte som jeg har sydd og et sinkhjerte.
Til slutt bandt jeg litt bast og rødt silkebånd rundt.
Så var den klar til oppheng.

Her kan en bruke hva man har av julekuler,
hjerter og diverse pynt eller bare med røde sløyfer.
Har en ikke tilgang til furukvister kan en bruke edelgran
som fås kjøpt på de fleste blomsterbutikker
eller om en må pynte litt på juletreet og klippe av noen greiner.

God jul
Hilsen Tante Tråd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)