Søk i bloggen

award?

Nå er det litt lite liv her på bloggen, må bare beklage det.
Men sånn blir det nå når jeg jobber med bacheloroppgaven min :)
Kommer nok til å dele noen bilder av hva jeg jobber med.

Så for en stund siden fikk jeg en skikkelig go nyhet!
Jeg hadde fått en liten award  fra bloggen trefem8!
Det var veldig hyggelig!


Denne awarden fungerer slik.

1. Du skal linke tilbake til den man mottok awarden fra.
2. Du skal sende den videre til 5 andre blogger som har mindre enn 100 følgere.
3. Du skal svare på 5 spørsmål.

Awarden er selvfølgelig helt frivillig.

Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg begynnte å blogge da jeg gikk på FHS i 07/08, da blogget jeg om hva jeg strikket og håpet noen ville kjøpe :)
Så har bloggen hatt ulike navn og fokus etter det. Men hele tiden har det vært for å dele kreativitet og inspirasjon.

Hvilke blogger følger du?
Den mest inspirerende bloggen for meg har lenge vært Prydelig, Så har det bla også blitt: interiør drops, an-magritt og Fabelaktig. Pluss så mange andre! :)

Hva er favoritt fargen din?
Akkurat nå er det mintgrønn, gjerne litt lys! Og fersken for å få litt varme og kontrast.

Hva er favoritt filmen din?
Tror ikke jeg bare har en, men to av de jeg har likt lengst og som har jeg har sett utallige ganger er Kamilla og tyven <3 Nyyydelige filmer.

Hvilke land drømmer du om å besøke?

India, Kina, Sør-Afrika og Filippinene (igjen).

Bloggene jeg sender videre til er fem veldig forskjellige men fine blogger på sine måter :)









Håper dere tar en titt innom disse og finner noe du liker.





1 kommentar:

  1. Takk for awarden. Veldig koselig. Jeg har tatt oppfordringen :) Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)