Søk i bloggen

Noen favoritt ting bare



Tippeligan er i gang...
Hadde aldri trodd jeg skulle starte et blogginnlegg med det :p
Men nå gjorde jeg det, for det er den og det betyr at i dag er det fotballkveld.
Jeg overlever jeg, har fått tilbrakt litt tid på hobbypulten min <3 
Riktig nok med skolearbeid, men når skole er å tegne og være kreativ er det greit, 
selv om det er søndag.

Her er noen av mine favoritt ting i kroken min som jeg vil vise dere.



Det første er en koppvarmer som er veldig grei å ha til kopper uten hank.
(Jeg prøvde å legge ut oppskriften, men den forsvant)



Strikkelise igjen, søt, søt, søt!!!



Denne syboksen var med meg over alt på folkehøyskolen, da inneholdt den strikketøy.



Fine stoffer i en gammel blomsterkasse (tror jeg).


Og til min glede har jeg fått noen flere følgere!
Veldig koslig! Hvem blir nr 40, lurer jeg på nå!?

Jeg sa for lenge siden at jeg snart skulle ha en giveaway igjen,
men nå blir det virkelig snart!

Håper jeg da kan runde 50 følgere! Det hadde vært veldig gøy!
Hvis du vil hjelpe meg med det så del gjerne bloggen min med andre :)
Og bli med på giveaway SNART! :)

Må du ha en strålende fin uke.


*Christina*



1 kommentar:

  1. Hei Christina. Tippeligaen er jo uendelig lang, så det kan jo hende du lager mye fint fremover. Har en award til deg inne hos meg- kanskje du får vist frem det fine du lager. Og du, jeg <3 lampa di! Ha en fin dag:)

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)