Søk i bloggen

Å blogge, eller ikke å blogge

...det er spørsmålet! Jeg har tenk på det en stund nå. Å blogge eller ikke å blogge. Bloggen har jo ligget i dvale lenge nå, av mange ulike grunner bla; flytting x2, jobbstart, svangerskap, sykdom, mammaperm. Sist nevnte burde vel heller vært grunn til å starte igjen, men med en baby som bare som 30 min sammenhengende på dagtid ble det ikke mye tid til overs. 

Det har med andre ord skjedd MYE i livet siden jeg blogget aktivt. Men bloggen har jo ligget der å lokket litt alikevel, selvom jeg ikke har hatt tid eller overskudd til å blogge. Så hvorfor vil jeg starte opp igjen nå? Har jeg mer tid nå? Når jeg igjen er i jobb, og lille gutt i barnehagen også videre.. Nja, kanskje ikke, men i forbindelse med at jeg har begynt å jobbe igjen må jeg være forsiktig med å bla strikke for mye. Jeg jobber i barnehage for døve og hørselshemmede barn og snakker tegnspråk daglig på jobb. For to år siden da jeg begynte å jobbe der for første gang strikket jeg mye på fritiden. Noe som førte til senebetennelse, i en annen barnehage kunne man kanskje ha jobbet litt med senebetennelse, men her fikk jeg jo ikke snakket med barn og kollegaer.. Ganske kjipt! 

Så for å unngå det denne gangen har jeg strikkestopp inntil videre, og må prøve meg litt frem etterhvert. Så hva skal jeg da bruke "strikketiden" min på? Eller fritiden som andre kaller det. Da er det kanskje på tide å blogge igjen, for å få utløp for kreativitet. Jeg har mye jeg ønsker å dele med dere som vil lese og forhåpentligvis blir dere også inspirert. 

Tanken er å blogge litt om mammalivet, interiør, diy, og håndarbeid. Så skal vi ikke se bortifra at vi kommer inn på andre temaer som også engasjerer meg, som tegnspråk og babybæring.

Om du vil følge med er det veldig hyggelig ❤️


Christina 😊

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)