Søk i bloggen

Diy øreproppholder

I sommer laget jeg hobbyopplegg for barn på et sommerstevne. Og som utdanna faglærer i kunst og håndverk kan det ikke gjøres halvveis. Jeg lagde da denne brosjyren som jeg nå tenkte å gi den muligheten til å kjøpe for den nette summen av 20kr. Send meg en mail: christinaenghauge@gmail.com og jeg mailer deg en PDF av heftet.

Her er forsiden på heftet med i alt 6 sider.


I heftet finner du forside, oversikt over hva du trenger, beskrivelse med bilder, inspirasjons bilder og en liten bonus med bilde og beskrivelse av et par ekstra ting du kan lage. Heftet er tilpasset å kunne brukes til barn i barne- og ungdomsskole alder, men vil like godt funke for voksne også. ;)

Håper du tar kontakt for å få ditt "eksemplar" på mail. :)

Christina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)