Søk i bloggen

Bake kake søte

Tiden går så fort sier vi ofte. Egentlig et veldig rart utsagn siden vi alle vet at tiden verken går fort eller sakte. Etter at jeg ble mor har jeg virkelig følt dette ennå mer. Men det er jo bare en følelse og ikke tiden som faktisk går fort.

Det er snart ett år siden Leon ble døpt og jeg bakte min aller første skikkelige designkake. Det var utrolig gøy og spennende å oppdage at dette var noe jeg synes var kjempe morsomt å gjøre og at jeg faktisk ikke var så aller verst til å forme og designe kaken også. Jeg hadde en ekstremt bratt læringskurve. Å se så tydelig at man utvikler seg er jo veldig motiverende! Jeg slo skikkelig på stortromma og bakte ikke bare en, men to kaker til dåpen til Leon, siden vi hadde en privat middag med nærmeste familie og faddere på lørdagen og åpnet opp for venner og menigheten til kirkekaffe etter dåpen på søndagen. Så da ble det to kaker og en av de med to etasjer! Jeg var så spent på mottakelsen og den var veldig bra.


I løpet av det siste året har jeg fått muligheten til å bake flere designkaker. Både mamma og pappa har fylt 50 år, og da måtte de jo nesten få hver sin spesial designede kake. Bilde av de kommer etter hvert. Noe som igjen har ført til at jeg nå har fått bestillinger fra andre. Det er jo veldig stas og kjempe spennende! Og bitte litt skummelt også. ;) Så derfor har det blitt litt mindre bogging i det siste, siden jeg har planlagt og begynt å designe og lage disse kakene. Bla en dåpskake og en bryllupskake! Lover å legge ut bilder etterhvert. Jeg lærer stadig noe nytt og blir flinkere og det er så gøy! Første kake ble levert i går og mottatt med jubel, det er jo veldig stas! Bilde av den kan du se på Instagramkontoen min: christinaenghauge. Så skal je legge ut bilde her snart også 😊

Håper du har hatt en fin helg! For min del har den flydd av gåre og er over før jeg egentlig veit ordet av der 😉 Håper uka di blir god! 

Christina 😊

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig koslig å høre fra deg som leser, enten det er stort eller smått. :)